Ljekovite biljke koje ublažavaju migrenu

U tekstu ispod ćete pronaći nekoliko različitih načina liječenja migrene pomoću ljekovitih biljaka. Dakako, djelovanje biljaka uvijek treba biti popraćeno zdravom i uravnoteženom prehranom.


Kombinirani recept
Ovaj recept potječe iz članka "From a Practitioner's Case Book" ("Izvaci iz knjižice praktičnog medicinara") H. Darvventa u časopisu "Health from Herbs" ("Zdravlje uz pomoć biljaka", rujan-listopad 1967.).

Prema mojem mišljenju, migrena ima organski uzrok. Nju izaziva jetra, koja remeti simpatički živčani sustav, čija reakcija izaziva jake boli u glavi.

Preporučujem vam ovaj lijek: 14 g maslačkova korijena, 14 g gorčice, 14 g mrkve, 14 g đumbirova korijena, 14 g korijena bijelog sljeza, 14 g Leonorus cardiaca, 14 g verbene i 7 g korijena američke mandragore.

Pomiješajte sve to i stavite polovicu u jednu litru vode. Zavrijte i ostavite 15 minuta. Uzimajte polovicu jedne šalice čaja tri puta dnevno prije obroka. Taj čaj trebao bi biti vrlo lagan laksativ, ali ako vam je doista potreban laksativ, možete dodati senova lišća. Ovaj recept je kombinacija biljaka za jetru i za živce.

Migrena ne nestaje trenutačno. Morat ćete ustrajati nekoliko tjedana. Napadi bi se trebali prorijediti i oslabiti kako se jetra i živčani sustav budu poboljšavali Mnoge žrtve su iz ovog čaja izvukle trajnu dobrobit.

Verbena
Ne bi trebalo zanemariti ni čaj od verbene (Verbena officinalis). Botaničari kažu da ona ublažava neke slučajeve migrene. Stavite jednu ili dvije dobre kavene žlice u vrelu vodu i procijedite kada se čaj ohladi. Uzima se jedna čaša (ili više u težim slučajevi¬ma) toga hladnog čaja tri ili četiri puta dnevno. Verbena nije djelotvorna u svim slučajevima, ali posve je bezopasna, pa je vrijedi iskušati.

Jedan čitatelj izvijestio je slijedeće u časopisu "Grace" (ljeta 1968.):

"Godinama sam patio od migrena ne nalazeći lijeka. Moja obitelj jednoga je dana dobila broj časopisa "Grace" u kojemu se spominje verbena kao sredstvo za ublažavanje migrene. Inzistirao sam da treba pokušati. Nakon prvih pastila dehidrirane verbene u čaju, boli su nestale i više ih nisam osjetio."

Prirodni komprimati
Komprimat lišća kupusa stari je lijek protiv migrene. Jedan veliki ili nekoliko malih listova obrezanih sa strane se stuca, stavi na platno i pričvrsti na čelo prije spavanja ili u neko drugo doba dana. Komprimat se zamijeni kada se listovi osuše.

Razni lijekovi s kavom
Doktor J. E. Eichenlaub savjetuje uporabu kave: "Migrena i sve ostale pulsirajuće glavobolje uglavnom nastaju zakrčenjem krvnih žila. Kava djeluje u smjeru učvršćenja žila. Jedna ili dvije šalice uglavnom su dovoljne za postizanje učinka opuštanja pulsacija. U teškim krizama praćenim mučninom i povraćanjem možda se može postići ublaženje jednom šalicom hladne kave koja se uzima polako i zadržava što je duže moguće. " (A Minnesota Doctor's Home Remedies of Common and Uncommon Ailmcnts — Kućni lijekovi liječnika iz Minnesote za obične i neobične bolesti — Prentice Hali, Ine, 1960.).

Fitoterapeuti za ublažavanje migrene preporučuju kupke za noge u vrlo jakoj kavi i vrućoj kavi.

Indijanski lijek
Vrijednosti "snježnog drveta" (Chionanthus virginicus) bile su dobro poznate američkim Indijancima i prvim kolonistima. Njihovi liječnici pravili su čaj od kore tog drveta i upotrebljavali ga protiv glavobolja.

U modernoj fitoterapiji kori ehionantusa pripisuje se poseban utjecaj na jetru. Ona razvodnjava žuč i pomaže pri sprečavanju nastanka bubrežnih kamenaca. Botaničari i homeopati smatraju je i dragocjenim lijekom protiv migrene.

Jedan primjer
Gospoda Marjorie L. imala je iskustvo s ehionantusom. "Godinama sam često patila od teških napada migrene, praćenih vrtoglavicama, mučninama, povraćanjem žuči i jakim osjećajem depresije. Ti napadi prvo su bili povremeni, ali s vremenom su postajali sve dulji i sve češći, sve dok nisam imala samo 4 ili 5 dana predaha mjesečno. Iako se kaže da se od migrene ne umire, često sam željela da se upravo to dogodi. Mnogi liječnici koje sam konzultirala, nisu mi mogli pomoći.

Jednoga dana pročitala sam članak koji je napisala žena koja je tvrdila da se izliječila od migrene homeopatskim lijekom Chionanthus 6X. Priznajem da joj nisam povjerovala, ali bila sam na kraju snaga i nisam ništa mogla izgubiti. Nabavila sam taj lijek u jednoj homeopatskoj ljekarni i uzimala male "mladice" ehionanthusa kao što je bilo preporučeno.

Idućih tjedana bila sam sklona ustvrditi da su silovite krize postale manje jake i nisu više bile tako česte. Prvi put nakon mnogo godina moji blijedi obrazi dobili su boju, a moje oči imale su manje podočnjake. Morala sam povjerovati u čudo!

Vjerno uzimam Chionanthus već nekoliko mjeseci i osjećam se preporođenom. Ne mogu ga previše nahvaliti. Potpuno sam se riješila migrene i užasa koji su je pratili. Više nisam osuđena na provođenje dana u krevetu. Sada vodim novi život, aktivan i sretan. Često zastanem usred nekog posla i zahvalim Bogu što je stvorio to dragocjeno stabalce!"


0 comments:

Popularni postovi